اگر بر این باورید که دیگران مانع رسیدن شما به آرزوهایتان هستند، این جملات تاکیدی را تکرار کنید:

  • به روشنی می بینم که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند میان من و آنچه مال من است بایستد!
  • من این آرمان را که حق من می تواند از من مضایقه شود را در ذهن خودم و دیگران نابود می کنم.همه انچه شایسته عالی ترین خیرو صلاحم است به سراغم می آید و من با ادراک و بینش روشن حقیقت به آن خوشامد می گویم.
  • هیچ چیز نمی تواند معترض موهبتهایم شود، هیچ چیز نمی تواند با موهبتهایم بستیزد، من می توانم اموری عظیم را به آسانی به انجام برسانم.
  • من از توانگری دیگران ایراد نمی گیرم و انتقاد نمی کنم، به خداوند چشم می دوزم، هدایت اورا می جویم و توانگر می شوم.
  • در عشق رشک و حسد نیست.حقیقت توانگری بخش، هم اکنون آزادم می کند.
  • عشق بخشاینده خداوند هم اکنون مرا از تمامی اشتباهات مالی گذشته و اکنونم می رهاند.
  • زندگی و درآمدم نمی تواند محدود باشدخدای درونم هم اکنون مرا از هر گونه محدودیت می رهاند.من در نهایت فرزانگی و آزادی و شهامت با آینده روبه رو می شوم.هم اکنون در ذهنم دولتمندم و توانگری ام متجلی می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد