عوامل ۴ گانه زیر را بهتر بشناسید...

  1. وقت شناسی: برجسته ترین امتیاز انسان در عصر ماشین،سرعت و ترقی که می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.می گویند وقت طلاست،عده ای پا را از این هم فراتر گذاشته اند و می گویند: طلا را می توان خرید اما وقت را هرگز!
  2. نظم و ترتیب: لازمه پیشرفت و ترقی در کارها.ادیسون می گوید: * تمام پیشرفتهای عالمگیر خود از جمله اختراع برق را مدیون تفکر منظم و یادداشت برداری دقیق هستم.*با این گفته ادیسون به ارزش این امتیاز واقف شوید.
  3. قول و قرار: تعیین زمان دقیق انجام یک کار و عمل به آن،در کسب اعتبار و احترام بسیار مهم است و در مقابل کسی که به تعهدات خویش عمل نمی کند، اعتبارش را نزد اطرافیان از دست می دهد و کسب دوباره این اعتبار و احترام کار ساده ای نیست.
  4. تحرک و پیگیری : موفقیت در اهداف نه تنها مستلزم تحرکی خارق العاده است، بلکه پیگیری و مداومت در کارها را نیز می طلبد.روباه شل و تنبل همیشه به انتظار پس مانده لاشه حیوانی می نشیند که شیر درنده و بی باک شکار کرده است.اگر تنبلی و سایه نشینی اختیار کنیم و همچون شیر به خواسته ها و آرزوهای خویش حمله ور نشویم، هرگز به مقصد نهایی نمی رسیم.* اراده های ضعیف همواره به صورت حرف و گفتار خودنمایی می کنند،اما اراده های قوی جز در لباس عمل و کردار ظاهر نمی شوند.*برای آنکه دیگ فعالیتتان همواره بجوشد،آتش شوق و انگیزه را در خود شعله ور نگه دارید! 
نظرات 2 + ارسال نظر
SIAVASH شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://asimehsar.persianblog.com

ok
moafagh bashid

امیر حسین نادری یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.qiqom.blogsky.com/

با سلام

زیبا بود

من مدیر وبلاگ کوئست قم هستم

خوشحال می شم اکه با هم بیشتر ارتباط داشته باشیم

http://www.qiqom.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد