Network پدیده جهان امروز

Network Marketing تولید سرمایه از اندیشه است.سرمایه اصلی در این تجارت وقت است و باقی تماما به خلاقیت و قدرت رهبری،صداقت در ارتباطات و دانش اندوزی در این رشته بستگی دارد.همه چیز در این تجارت روشن،ساده و منطقی است و با یکبار شنیدن اصول و نحوه عملکرد این تجارت هیچ نقطه مبهمی وجود نخواهد داشت.
در Network دید غیر مثبت یعنی توقف و همین! اساس Network در معاشرت است.اساس معاشرت یا نت ورکینگ در ایجاد و حفظ ارتباط و ایجاد جو اعتماد متقابل است.
Network توانایی افراد را در بسیاری جهات رشد میدهد مثل توانایی برقراری ارتباط،توانایی فهم مسائل تجاری،افزایش قدرت تحلیل ذهنی،ایجاد حس استقلال در افراد و افزایش توانایی مدیریتی.در بسیاری از این سیستمها اموزشها پیرامون هدفمند کردن و پایبندی به اهداف در زندگی ارائه میشود و همینطور افراد را در انجام کارها جدی میکند و این تحولاتی است که در زندگی افراد و حتی جامعه بشر انجام می گیرد.در سیستمهای مدیریتی ابتدا باید در یک زمینه تخصص داشته باشی و سپس وارد شوی اما در سیستم Network یا بازاریابی شبکه ای اول وارد میشویم وسپس از طریق اموزش تخصص لازم را کسب می کنیم.
Network و Business به سمتی می رود که انسانها غربال میشوند و کسانی می مانند که چند مشخصه عمده دارند:اول خلاقیت،دوم دانش لازم و سوم اینکه از اخلاق حرفه ای برخوردارند.
شما کجای این منحنی تغییرات هستید؟
نظرات 2 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.yahoohadi.blogfa.com

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

سحر چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ب.ظ

حرف درست را تو زدی جیگررررررررررررررررررررررررررررررر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد