در قلمرو سکوت

Vijay Eswaran

کتاب در قلمرو سکوت نوشته "وی جی اسواران" مدیر عامل شرکت گلدکوئست

این کتاب گنجینه بزرگی از دانش، معرفت و خرد است و "وی جی اسواران " در این کتاب نشان میدهد که چطور به خودشناسی که لازمه رسیدن به خداشناسی است رسیده است. این کتاب درباره گلدکوئست نیست. در مورد هیچ نوع تجارتی نیست بلکه چگونگی سیر معرفت و خرد را در یک انسان نشان میدهد.

اگر بگوئیم که گلدکوئست انسان واقعی میسازد سخن به گزافه نگفته ایم زیرا نمونه های بارزی از این انسانها را میشناسیم که گر چه با هدف تجارت وارد این عرصه شده اند ولی بعد از مدتی به گنجینه های با ارزشتری دست پیدا کردند. "وی جی اسواران" یک نمونه از این انسانهاست. وی که قبلا مدیر عامل بخش مهمی در شرکت IBM غول ماشینهای کامپیوتری دنیا بوده است به مدت بیش از بیست سال با دکتر آلیس یوهانا درباره نتورک مارکتینگ و تجارتهای مشابه تحقیق کرده است که نتیجه این تحقیقات تاسیس شرکت بین المللی کوئست اینترنشنال است. وی که به گفته خودش با هدف کسب درآمد برا ی خودش و مردم کم درآمد دست به این تجارت زده است بعد از مدتی به مروارید های بی همتای معرفت و حکمت دست یافته است. امید است همگی جوانهای بالیاقت، باهوش و بااستعداد ایرانی با حرکت در این وادی و مسیر به حق لگدمال شده خود و سعادت واقعی دست یابند.

مطالعه این کتاب را به تمام مردم شریف و معرفت خواه ایرانی توصیه میکنیم.

 قسمتی از نوشته های وی جی اسواران در کتاب در قلمرو سکوت:

 

در تمرین بودن در "قلمروسکوت" تارهای صوتی تو خاموش می مانند و سایر حسها فعالتر عمل میکنند به ویژه حس شنوایی تو. در این حالت درک تو شفاف تر و سریعتر خواهد بود. "در قلمرو سکوت" به تو می آموزد که چگونه در این دنیا زندگی کنی. یا به تعبیر شمس در میان باشی و تنها باشی.

از طریق تفکر هر روزه، به آهستگی خود را به سطحی از آگاهی میرسانی که حتی میتوانی وقوع معجزه را انتظار داشته باشی. به کمک سکوت، ذهن و قلب تو دست در دست یکدیگر کار میکنند و آن نیروی نامرئی در درون تو فعالیت آغاز میکند.

این آگاهی درونی مرزی نمیشناسد و با عروج به سطوح بالاتری از آگاهی، به چیزی دست خواهی یافت که بسیار فراتر از دانش کنونی توست. این آگاهی والا، خرد خود را به گونه ای مداوم و ابدی در تو بنا می نهد. فعالیت جهان خارج متوقف میشود و خود را در مکانی نفوذ ناپذیر در بطن ذات خود خواهی یافت.

با تمرین بودن در " قلمرو سکوت " بزودی به نیروی درونی خود برای مهار زندگی چنگ خواهی زد و به کارهایی همت میکنی که باید.

خلاق تر خواهی شد، کسب و کارت موفق تر پیش خواهد رفت و مناسباتت رضایت بخش تر خواهد شد.                                               

                                                                                    وی جی. اسواران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد