موج چهارم

خب از موج سوم به اندازه کافی صحبت شده. اما حالا می‌خوام خبر از موج بعدی بدم:

 

 

 

 

کتابی که تصویر جلدش رو در بالا می‌بینین کتابیه با عنوان "موج 4 : نتورگ مارکتینگ در سده 21م" نوشته "ریچارد پو".

 

 

ریچارد پو خبرنگار و نویسنده پرمخاطب نیویورک تایمز هست. تنها یکی از عناوین کتاب‌های پو بیشتر از 300‌هزار جلد در ایالات متحده به فروش رسیده؛ و چندین عنوان از اون‌ها در خارج از مرزهای ایالات متحده هم به بیش از 50 زبان زنده دنیا منتشر شده‌ن.

پو نویسنده کتاب‌هایی از قبیل "جنگ محرمانه هیلاری کلینتون" ، "بارقه سیاه، شعله سپید"  و "فاکتور اینشتین" هست. این نویسنده برنده جایزه Star of Excellence هم شده و علاوه بر نیویورک‌تایمز نوشته‌هاش در نشریاتی از قبیل NewsMax ، New York Post ، Success Magazine ، East Village Eye ، Wall Street Journal ، USA Today و BusinessWeek هم منتشر می‌شه‌ن.

 

اما درمورد کتاب؛ در این کتاب که دنباله‌ای بر موج سوم هست، پو توضیح می‌ده که چرا نتورک مارکتینگ ایجاد شده تا در عصر اینترنت اصطلاحا بترکونه! همینطور نشون می‌ده که شما چطور می‌تونین در این ساختار به پول برسین، مالکیت تجاری و درآمد بالاتری به دست بیارین؛ و به سطح بی‌سابقه‌ای از آزادی و استقلال مالی دست پیدا کنین.

 

این کتاب 300 صفحه‌ای شامل 12 بخش و 40 فصل هست.
منبع:گلد کوئست ایرانیان

نظرات 1 + ارسال نظر
یاشار تقی زاده شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:16 ب.ظ http://marketing-mony.blogfa.com

باسلام به همکار عزیز ...
گامی نوین با طرح ملی در جهت افزایش توریسم و جهانگردی باطرح فروش به صورت تجارت مدرن یا موج چهارم ارائه شده است . برای اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید . ۰۹۳۲۹۳۱۵۰۰۵

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد