سمبل مادر ترزا یکی از سمبلهاییه که در سبد محصولات کمپانی برتر گلد کوئسته، با هم گوشه ای از سخنان ایشون رو می خونیم:

در انتهای حیات ما بدین سنجیده نخواهیم شد که:

چند مدرک دانشگاهی دریافت کردیم
چه مقدار از مادیات دنیا برای خود اندوخته ایم
چه کارهای برزگی انجام داده ایم

سنجش ما بر این اساس خواهد بود که :

من تشنه بودم و تو مرا سیراب کردی
من عریان بودم و تو مرا پوشاندی
من بی خانمان بودم و تو مرا اسکان دادی
تشنه،ولی نه فقط تشنه آب بلکه تشنه محبت
عریان،نه فقط از برای لباس بلکه عریان از عزت و احترام
بی خانمان ولی نه تنها در طلب خانه ای از خشت بلکه
به سبب خروج از
عوالم انسانی
بنابراین
جسورانه عشق بورز
احترام کن و بپذیر.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد