گوهری از حکایت دولت و فرزانگی

آنچه را از زندگی می خواهی با دقیقترین جزئیات بنویس،بی آنچه از

 نوشتن چیزی صرفنظر کنی.این کار حدومرز جاه طلبیها و ذهنیت تو را

نشانت خواهد داد. به راستی رویایت چیست؟از چه چیز راضی خواهی

شد؟این بسیار مهم است که همه جزئیات نوشته شوند.

اندیشه هایت زنده اند.هر چه تصویرت دقیق تر باشد،مجالهای تجلی

 آنها بیشتر خواهد بود.جزئیات بسیار مهمند.اندیشه هایت که به طرزی

 اسرارآمیز و غیرمنتظره و به طور منظم تقویت می شوند،موقعیتهایی را

 پدیدمی آورند که به آنها اجازه می دهد به واقعیت تبدیل شوند. 

هرچه ذهنت نیرومندتر شود،بیشتر درخواهی یافت که چیزی وجود

ندارد که ذهنت از پس آن برنیاید.ایمان می تواند کوهها را از جا برکند.

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام
به خاطر تمام مطالبتون تشکر میکنم،همیشه به من گرمی میدن.

[ بدون نام ] شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام دوستان کوستی من.موفق باشید و پاینده.

امیر شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام دوستان کوستی من.
از آجرهایی که به سمتتان پرتاب میشود ساختمان بسازید.
شاد ، پیروز ، موفق ، پاینده باشید.

امیر شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:29 ب.ظ

موفق باشید

مینا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ق.ظ

موفق باشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ

من موفقیت خودم رو از تلاش یک درصدی صد نفر بدست میاورم نه از تلاش صد درصدی خودم و این مفهوم کار ماست ،تجارت الکترونیک.شاد باشید.

زیرک سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ

با هم پشت ما کو هه.هوای همو داشته باشیم.

farshad چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ

Dalil var shekast nashodan networkmarketing midoni chi chon peleh akhar har dasti yek nafar az kol balasari ha bishtareh ba na bar ghanon do jomlei newtton ast va banabar in aksaryat adamha kasani hastand ke babat yek mahsol ta chand barabar ghemat ra pardakht kardeh and va allaveh bar in eshba shodan niz dar mored in network etefagh oftadeh ast

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد