نکته هایی از کتاب پر بار بهترین نتورکر دنیا

     ۱-     با همه خوش برخورد باش

2-     بنشینیم و ببینیم که موفقیت برای ما چه معنی میدهد ( با این کار بهتر میتوانیم آینده نگری کنیم و مشکلات را حل کنیم )

3-     انگیزه شما از زندگی چیست ؟ ( زندگی بی انگیزه بی معنی است )

4-     از هر جمله مثبت یک مصرف کننده ، 11 نکته منفی از طرف افراد گفته میشود ( مردم همیشه از انتقاد کردن لذت میبرند پس منتظر موجهای منفی باشیم )

5-     همه ما که در شبکه های مختلف مشغول فعالیت هستیم نسبت به کل صنعتی که آن را ارائه میکنیم مسئولیم .

6-     اگر تمرکز خود را از روی شخص خود به چیزی بزرگتر معطوف کنیم ، آنگاه مشکلات بزرگ همگی کوچک خواهند شد.( وقتی به قله کوه نگاه میکنی تپه ها دیگر به نظر نمی آیند )

7-     هدفی بزرگتر از خودت داشته باش و هر چه هدفت بزرگتر باشد ، بسیاری از چیزها کوچک خواهند شد .

8-     در این کار مهم این است که قابل همانند سازی باشی .( ماهی گرفتن را یاد دهیم نه ماهی را)

9-     داشتن اطلاعات بصورت کلی باعث موفقیت نمیشود بلکه باید تمرین کرد و با تمرین به آن رسید.( اینکه بدانیم چگونه و با چه زاویه ای باید به توپ ضربه بزنیم تا در گل قرار گیرد فقط تئوری است باید بارها و بارها تمرین کرد تا موفق به زدن ضربه به بهترین وجه شد )

10-  در مورد اشتباهات دیگران از خود اشخاص بپرس ( با این کار بجای اینکه جوابی آماده را به او بدهی باعث میشوی که خود او با استدلال خودش و با تفکر خودش پی به اشتباهش ببرد )

11-  درباره خیلی از اتفاقات نباید احساسم مرا کنترل کند ، بهتر است تنها روی این تمرکز کنم که چه اتفاقی افتاده و برای این اتفاق کاری انجام دهم .( بهترین راه بعد از هر اتفاقی بررسی دقیق آن و مشخص کردن دلایل آن میباشد)

12-  سه چیز برای پیروزی کافیست ، نتیجه داشتن ، آموختن ، لذت بردن

13-  معنای واقعی تجارت شبکه ای این است : همیشه روی نتیجه نباید تمرکز کنی چه در برخورد با خودت و چه در برخورد با افرادی که در گروهت هستند .

14-  تو کیستی ؟ من مجموع همه تجربیاتی هستم که تا بحال داشته و همه فکرهایی که درباره این تجربیات کرده ام ، همچنین همه چیزهایی که هر کس تا بحال درباره من گفته است.

15-  رنج آور بودن یا هرچیزی دیگر بودن قابل تغییر است ، در صورتی که ما ذهن مان را معطوف آن کنیم .( هر چیزی ممکن است فقط اگر بخواهیم )

16-  تمام تلاشتان را متمرکز بر رشد کسانی کنید که به این کار متعهد شده اند.( ما در این کار یک جنسی را میخریم و بعد از خرید حق بازاریابی به ما تعلق میگیرد حال اگر خواستیم از این حق استفاده کنیم که میتوانیم با استفاده از آموزشها و تجربیات بالاسری ها در آن موفق شویم وگر نه هیچ اجباری برای بازاریابی در این کار وجود ندارد بنابراین مشخص میشود که خیلی از افرادی که وارد این مجموعه میشوند به دلایل شخصی از فعالیت در این کار باز میایستند و شما هر چه نیرو بگذارید چون آنها خود نمیخواهند موفق نمیشوند پس بیایید نیرویتان را صرف کسانی کنید که به این کار متعهد شده اند)

17-  سرایداری بهترین تمرین برای راهبری در تجارت شبکه ای است ، همه تجارت شبکه ای یعنی پذیرفتن مسئولیت مردم.( شما در این کار درباره هر کسی که وارد میکنید مسئولید که تمامی آموزشها را بدهید و تا میتوانید او را پیگیری کنید)

18-  عادات باور شده من بر مهارتم در تعیین اهدافم به صورت واقعی تاثیر میگذارد ، عاداتی که من الآن دارم یا این که دست کم تا به حال داشته ام من را به جایی که الآن هستم رسانده است ، پس باید روی آنها کاری کنم زیرا من در جایگاهی که میخواهم باشم نیستم ، پس گام اول متعادل کردن ترازوست .

19-  برای امکاناتی که در اختیار ماست ارزش قائل باشیم .

20-  به دیگران آموزش بده که به دیگران آموزش بدهند ، چیزی که به آن میرسی موفقیت طولانی تر ، راهبران بیشتر و فرهنگ راهبری بیشتر در مجموعه است چیزی که باعث خلاقیت و استحکام بیشتر میشود.

21- اگر من میتوانم انجامش دهم ، اگر میتوانم موفق شوم پس شما هم میتوانید حرکت کنید ، باورتان را تغییر دهید ، فقط بدانید که میتوانید رویاهایتان را زنده کنید .

22-  چیزی که ذهن آنرا باور کند ، تو میتوانی آنرا بدست آوری.( پس بیاییم به باور برسیم )

منبع: KARAJ GOLD QUEST

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد