تعریف شما از شکست چیست؟

شکست را چگونه تعریف می کنند؟

گفتند: شکست یعنی تو یک انسان در هم شکسته ای!
گفت: نه ! شکست یعنی من هنوز موفق نشده ام.

گفتند شکست یعنی تو هیچ کاری نکرده ای.
گفت نه! شکست یعنی من هنوز چیزی یاد نگرفته ام.

گفتند : شکست یعنی تو یک آدم احمق بودی.
گفت نه! شکست یعنی من به اندازه کافی جرات و جسارت داشته ام.

گفتند : شکست یعنی تو دیگر به آن نمی رسی.
گفت : نه شکست یعنی می باید از راهی دیگر به سوی هدفم حرکت کنم.

گفتند : شکست یعنی تو حقیر و نادان هستی
گفت: شکست یعنی من هنوز کامل نیستم.

گفتند: شکست یعنی تو زندگیت را تلف کردی.
گفت نه! شکست یعنی من بهانه ای برای شروع کردن دارم.

گفتند: شکست یعنی تو دیگر باید تسلیم شوی!
گفت : نه! شکست یعنی من باید بیشتر تلاش کنم.

شما چطور شکست رو تعریف می کنید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ب.ظ

شکست یعنی همون جایی که باید یک قدم دیگه برداری تا به موفقیت برسی،چون بین شکست و پیروزی فقط یک قدم فاصله هست.

ناهید یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ب.ظ

شکست همان موفقیت است که میکوشد در مقیاسی وسیع تر به سراغتان بیاید.(کتاب قانون توانگری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد