نتیجه گیری از بعضی افکار، احتیاج به منطق و روش ندارد، بلکه جسارت فوق العاده می خواهد. حفظ و رعایت منافع دوستی ها و آنچه بنظر ما حقایق هستند نمی گذارد منطق و روش، کار خودش را بکند. منطق، موقعی کار خودش را می کند که احتیاج به جسارت نباشد. وقتی که علاقه ما به افکار خود، از جسارت می کاهد، منطق ما هیچگاه نخواهد توانست ما را،ماورای اعتقادات و افکار مورد علاقه مان ببرد. ماورای مرزهای افکار خود رفتن، جسارت میخواهد. در حقیقت ماورائی نیست. همهء ماوراء ها، در حقیقت است. حقیقت، جسارت را از ما میگیرد که ماورای آن برویم. جسارتی که ما را یاری دهد یک گام ورای حقیقت خود برویم، حقیقت ما را منتفی خواهد ساخت.

دوستان کوئستی من!به جسارت خودتون افتخار کنید!

نظرات 3 + ارسال نظر
اسی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ق.ظ http://sms59.blogsky.com

سلام
خوش باشی

رضا ش یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.qi-iran.blogfa.com

دوستان سلام
در راستای حفظ انسجام و اتحاد کوئستر های ایران کاتالوگ دیدنی گروه QI-IRAN به صورت محدود آماده عرضه به کوئستر های عزیز است
برای در یافت کاتالوگ فقط کافیست یک ایمیل به آدرس qi.iran.team@gmail.com بفرستید و در آن علاوه بر نام و شماره تماس، تعداد کاتالوگ در خواستی خود را مرقوم فرمایید.
موفق و موید باشید

امیر یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ http://pws.blogsky.com

سلام.
چقدر زیبا به تصویر کشیدی. باورت میشه مو به تنم سیخ شد. منو یاد خواب خودم انداختی که ......
رنگ این دست نوشتت خیلی عجیبه. میدونی بدون اغراق بهت بگم با تمام وجودم لمسش کردم.نذر کردم که همیشه ..... ولی مدتی هست که اون نذر رو فراموش کردم !!!! (ای داد)
بعد از مدتها تکانم دادی.
و انا عبدک الضعیف.......
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم. راستی من شما رو لینک دادم...
اگه آپدیت کردی خبرم کن... خوشحال میشوم.
یا حق...
موفق و پایدار باشی .....
::..:: خیلی التماس دعا ::..::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد