هدفت رو دنبال کن   
افکار به اهداف منجر میشوند،اهداف در عمل آشکار میشوند

.افکارت را برای رسیدن به هدفت متمرکز کن، اشعه های خورشید تا متمرکز نشوند نمیسوزانند. از آهسته رفتن نترس . از ایستادن بیم کن.

 به خاطر بسپاریم هدف لابلای مسیر است ، نه در انتهای آن.

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ق.ظ

دقیقا...موفق باشی جوان.

جلیل دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ق.ظ http:///www.j-abdollahi.blogfa.com/

مرگ بر قبیله پرستی. مرگ بر گلدکویست. مرگ بر استعمار. ما به همراه لیدرهای قوی وست ویژن یک نتورک باحال و ایرانی و اسلامی با بهترین پلن دنیا راه انداختیم. می تونین پیش ما بیاین و نتورک را به شما یاد بدیم. از شما آقا مهراب هم می خواییم پیش ما بیاین. با ما پشت ماها کوهه. ما انتقام جوانها را از گلدکویست می گیریم. پیشاپیش ورود شما رو به طوبی و توبه از گلد رو تبریک می گم. به امید دیدار شما در وبلاگ اختصاصی من. من حداقل 8 ماه تجربه در نتورک دارم.

رضا ش یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.qi-iran.blogfa.com

دوستان سلام
وبلاگ گروه QI-Iran آپدیت شد.
انبوه مطالب، مقالات و اخبار نتورک مارکتینگ و کمپانی کوئست اینترنشنال
سربزنید و نظر بدید.
www.qi-iran.blogfa.com

محمدرضا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.tehran-qi.mihanblog.com

با سلام...
تهران کیو آی به روز شد...
1- داستان اصطلاح O.K
2- سایت وست هک شد
3- علت مخالفت با گلد کوئست
4- نظر یک دوست نتورکر
5- چند نکته
6- یک لطیفه
7- داستان قورباغه کر و لال
حتما به ما سر بزنید...
http://www.tehran-qi.mihanblog.com

سیدداود چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ

با سلام خدمت مدیریت محترم سایت
یک خبر خیلی خیلی خیلی مهم...
یک نتورک پشه ای دیگربا عنوانGOD NET(به اصطلاح خودشان خدای نتورکها) شروع به فعالیت نموده که این سیستم یکی از طرفندهای دیگر رئیس سه شرکت EBL-GOLDMAIN-GOLD BEASTاست متاسفانه سرشاخه های اصلی این شبکه از اعضای بی تعهد گلدکوئست هستند آن هم با تعادلهای بالا.این سیستم در واقع 30 روز است که وارد ایران شده است توسط یک فرد ایرانی که این سیستم یکی از پلنهای جدیدودرواقع گمراه کننده گلد ماین می باشد واستارت این پلن از داخل ایران خورده شده است واکثر این افراد در سمت پاسداران وخیابان شریعتی مشغول به فعالیت هستند روش فعالیت این شرکت به این گونه می باشد:
روش دعوت افراد: ابتدااز شما که کوئستی هستید دعوت می شود که در جلسه گروهی آنها که به اصطلاح کوئستی هستند شرکت نمائید ودر واقع تبادل اطلاعات انجام دهید. وقتی وارد جلسه می شوید از شما به گرمی استقبال می شود بعد با هم راجع به کوئست صحبت می کنید از وضعیت فعالیت شما می پرسند وکم کم رو به صحبتهای آنتی کوئستی می آورند و از مشکلات من در آوردی کوئست می گویند ومی گویند اگر مایل باشید یک روش دیگر از نتورک را خدمت شما معرفی کنیم ویک کاتا لوگ می آورند وشروع به توضیح می کنند
(البته دایره نفوذ در این سیستم نتورکرهای سایر سیستمها است مخصوصا کوئستی ها) شما ابتدا 900دلار پرداخت می کنید ویک TCخرید می کنید آن هم با 15جایگاه وقتی شما خرید انجام دادید 298$دلار را کمپانی همان هفته اول به حساب شما واریز می کند مثلا می خواهد صداقت خودشان را نشان دهند یک سوال مطرح می شود که چرا اصلا298$دلار را می گیرند که یک هفته بعد پس دهند. شما اگر از فعالیت منصرف شدید می توانید جایگاه 8الی 15خود را بسوزانید که با این کار480$به حساب شما میریزند وبعد جایگاه های دیگر شما را نیز می سوزانند اما اگر بخواهید کل پول خود را دریافت نمائید با ید شش ماه صبر کنید مثلا اگر شخصی تا شش ماه نتوانست کسی را وارد مجموعه کند بین6الی 9ماه فرصت دارد10$پرداخت نماید

سیدداود چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ق.ظ

ادامه پائینی:
وTCراباطل نماید بعد کل پول خود را دریافت نماید .در بین صحبتها بیشتر به فرق کوئست واین سیستم می پردازند در واقع می خواهند از طرفند های روانشناسانه جهت تحقیر کوئست بپردازند.در این سیستم اگر شما 1و1نفر رابزنید 150$به حساب شما می ریزند اگر2و2رابزنید300$واگر3و3 رابزنید450$دریافت می نمائید بعد به شما می گویند یک صفر وصفری کدام را انتخاب می کند؟بعد می گویند دیدید حق با ماست الان دیگر آخرهای عمر کوئست است!!! محصولات این کمپانی همان محصولات قبلی گلدماین علاوه بر چند محصول دیگر مانند لب تاب، دوربین فیلمبرداری وعکاسی دیجیتال، LCDو... است البته برای خرید محصول حتما باید عضو باشید یعنی آن900دلار تی سی را باید بخرید بعد اگر مایل باشید میتوانید محصول به غیر مبلغ900دلار خرید نمائید یعنی برای محصول باید مبلغ دیگری پرداخت نمائید. شما وقتی به سقف در آمد رسیدید(به اصطلاح آنها در تعادل60به60 نفر) احتیاج نیست برای 002و003 خود فرد جدیدی را معرفی نمائید شما می توانید با پرداخت300$برای جایگاه002خودو1100$برای003خود آن دو را اکتیو نمایید ولی میتوانید هم 2نفر را معرفی نمائید.
این اطلاعاتی بود که در45دقیقه پرزنتی که برای من انجام دادند وفقط این مطالب در ذهنم باقی ماند.البته در آخر هم به تمسخر اعضای کمپانی کوئست می پردازند.
این هم آدرس سایت این کمپانی که برای شما می گذارم تا اطلاعات بیشتری پیدا نمائید واین مطلب را در سایت قرار دهید تا این نتورک پشه ای را در نطفه بخشکانیم ومورد اطلاع همه کوئستی های عزیز قرار گیرد تا ازنقشه شوم این افراد آگاه شوند.البته به نظرم این مطلب(البته با صلاحدید شما واصلاحات) را داخل قسمت نظرات قرار ندهید بهتر است زیرا در لینک مطالب باشد بهتر است چون اکثر افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند به قسمت لینک مطالب توجه میکنند.این هم آدرس این کمپانی
سایت محصولات:WWW.GMIESHOP.COM
سایت اصلی:WWW.GOLDMINEINT.NET
DAVODMUOSAVI@YAHOO.COM
باتشکر گروه فلاح
سید داود موسوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد