از نردبان چگونه باید استفاده کرد؟

توماس هاکسلی میگوید:((پله نردبان را برای آن نساخته اند که انسان پا برویش بگذارد و همانجا باقی بماند.))
برای استفاده از نردبان باید شرایط زیر را رعایت کرد:
الف:روی هر پله نباید بیش از حد معمول مکث کرد.
ب:پس از پیمودن پله اول،نوبت به پله دوم میرسد.
ج:از نردبانی که پایه اش شکسته است نباید استفاده کرد.
د:باید ابتدا جای پا را محکم کرد و سپس قدم بعدی را برداشت.
ه:پس از استفاده نباید سرنگونش کرد،زیرا ممکن است راه برگشتی نباشد.
با حسن استفاده از زمان و مکان و برخورد صحیح با موقعیتها و فرصتهای پیش آمده میتوان روند زندگی خود را بارور ساخت و هدف مورد نظر را به راحتی به چنگ آورد.
نظرات 1 + ارسال نظر
ارمین یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ

من یه سوال دارم مگه سفف درامدی 5 هزار دلار در هفته نیست؟ ولی من در استیج دهم یا ماه دهم و به تنهایی در همین ماه 42.750 دلار دریافت کردم(با این فرض که هر کسی با یک امتیاز وارد شود) یک ماه چهار هفته است و من مجازم که چهار تا 5 هزار دلار بگیرم که میشه بیست هزار دلار نه 42.750 دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد