دعای مادر ترزا  

خداوندا! مرا شایسته آن کن تا به همنوعانم که در سراسر دنیا در

 فقر و گرسنگی به دنیا می آیند و میمیرند ؛ خدمت کنم.
خدایا! امروز با دستهای ما روزی عشق ،‌آرامش و سرور به آنها ببخش.
خدایا! مرا معبر آرامش کن ؛‌
تا آنجا که نفرت هست ، عشق جاری سازم
آنجا که خطا هست ، بخشایش بگسترم
آنجا که جدایی هست ، وصل بیافرینم
آنجا که لغزش و دروغ هست ، حقیقت بیاورم
آنجا که تردید هست ، ایمان بیاورم
آنجا که ظلمت هست ، نور بتابانم
و آنجا که اندوه است ، شادی منتشر کنم.
خدایا! مرا موهبت آن عطا کنم تا به جای آسودن به دیگران آسایش بخشم.
و بجای آنکه دیگران درکم کنند ، درکشان کنم
و بجای آنکه عشق دریافت کنم ، عشق بورزم
زیرا با فراموش کردن خویش است که می توان به هرچیز رسید؛
با بخشایش است که بخشوده می شویم
و با مردن است که زندگی ابدی میابیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر جلالی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:34 ب.ظ http://amirqi.blogfa.com

سلام
شب و روز خوبی داشته باشی
هر روز مطالبت بهتر از دیروز
موفق باشی
بهم سر بزنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد