شیوه های تجلی توانگری

یکی از سرمایه داران معروف آمریکایی می گوید:* آنچه لازم است مبارزه با فقر نیست،فهم نیروهای مولد توانگری است.* نیروهای مولد توانگری نیروهایی ذهنی و معنوی هستند.برای پیکار معنوی و ذهنی با فقر اولین گام گشودن چشم دل است.اساسی ترین گام در گشودن چشم دل دست کشیدن از این عقیده است که فقر فضیلتی روحانی و اخلاقی است.زمانی چشم دلتان را به روی توانگری گشوده اید که بدانید در بحبوحه تنگدستی امکان توانگری هست.اگر به هنگام تنگدستی چشمتان را متوجه توانگری نمایید،آنگاه متوجه بروز دگرگونیهای دلپذیر و شگرف در زندگیتان خواهید بود.اما برای اینکار باید معنای واقعی توانگری را بدانید.میزان آرامش،تندرستی،
فراوانی،برکت و نعمت در زندگی و جهانتان میزان توانگری شما را نشان می دهد.توانگری یعنی آرامش ذهن.توانگری یعنی هماهنگی.توانگری یعنی تندرستی.
این که بدانید منشا رزق و روزی هر انسانی خداوند است،به یکی از رازها در زمینه توانگری پی برده اید.پس مادامی که با منشا در ارتباط باشید توانگر خواهید بود.دیگران تنها می توانند وسایلی باشند تا برکت شما از آن راهها به دستتان برسد.اما خداوند تنها منشا است.در این صورت به یگانه منشا هدایت و روزی چشم دوخته و از اعماق قلبتان این جملات را برزبانتان جاری کنید:
*من برای کسب توانگری خود به انسانها و شرایط متکی نیستم.منشا توانگری من خداست و هم اکنون از راههای ویژه خودش،توانگری و برکاتم را به من میرساند.*
این آرمان که خداوند تها منشا توانگری است و توانگری پایه و اساسی معنوی دارد،آرمانی عملی است و هرگاه چشم دلتان را به روی این آرمان رهاننده بگشایید،توانگری شما آغاز می شود.به یاد داشته باشید که توانگری راستین به جز توانگری مالی سلامتی،تندرستی و آرامش را هم شامل می شود.             
از کتاب*چشم دل بگشا* نوشته*  کاترین پاندر*  
نظرات 3 + ارسال نظر
حسام جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ب.ظ http://questkerman.blogfa.com/

سلام
از مطالب خوبی که میگزارید ممنون. لطفا وبلاگ من هم لینک کنید. مرسی.
http://questkerman.blogfa.com/

[ بدون نام ] یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ق.ظ

من یه سوال دارم مگه سفف درامدی 5 هزار دلار در هفته نیست؟ ولی من در استیج دهم یا ماه دهم و به تنهایی در همین ماه 42.750 دلار دریافت کردم(با این فرض که هر کسی با یک امتیاز وارد شود) یک ماه چهار هفته است و من مجازم که چهار تا 5 هزار دلار بگیرم که میشه بیست هزار دلار نه 42.750 دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟

امید جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.qi-esfahan.blogfa.com

سلام امید جان
علت اینکه منبع (شیوه های تجلی توانگری) رو ذکر نکردم این بود که شما از کتاب چشم دل بگشا آورده بودی وخودتون هم قید کرده بودبد.به هر حال روی چشمم.وبلاگ شما رو هم اضافه کردم.هم به این مطلب هم به پیوندهام.یا علی مدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد